Sunday, January 30, 2011

wearing purple tights does not equal bieber fever.

top: H&M / vest: f21 / skirt: stole from sister / tights: target / 
shoes: madden girl, belk / nailpolish: OPI jade is the new black

the last time i showed off these bright purple tights in a fashion post someone commented that i must be suffering from beiber fever. um, i can tell you hear and now that I AM NOT. i'm not at all going ga-ga over beieber. you would think i would be going gag-gag over bieber since we hear his music play around the house and in the car all the time.

 disclaimer: i was paid A LOT to post that 2nd photo. just saying...

it's the lil' sister that is going through THE bieber fever...and most definitely in the ga-ga one (you don't want to see her room) - especially since the bieb's huge movie is coming up in a couple of weeks. call me the best big sister eva, i'm going to be driving ashley and a couple of her friends to the midnight showing. i will most likely also be the kleenex box holder as i've been informed that ashley and her friends are planning on bawling through the movie "because bieber is so cuuuuuuuuute!" 

as much teasing as i give ashley about the biebs, i can't forget the days of my own boyband crushes. come on! you know what i'm talking about, peeps! remember the days of N*SYNC, backstreet boys, and maybe a little bit of O-Town. my sis and i were also really into Plus ONE (a Christian boy-band - haha!). i remember dad gave us a lot of eye-rolling back then. 

anyone else had boyband crushes?
if not boybands, who were your crushes back in the day?

oh and one more thing. believe it or not, my incredible mom took my outfit pictures! ashley had a youth group event and the tripod was not doing its job (grrr), but mom came to the rescue! another photographer in the making - woohoo!! thanks, mom!

much love.
[happy sunday, friend.]
  
p.s. you have just a few more hours to enter the Goose + Trisser store credit giveaway!
and don't forget to enter the giveaway for your own copy of the Hunger Games!!

44 comments:

  1. New Kids on The Block and Hanson {Mmmbop!} all the way honey. Those guys made girls get out of bed in the morning!

    ♥Nicole from http://insidethemindofnicole.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I LOVED Plus ONE. I saw them live once :) Also, I was a huge NSYNC fan :)

    ReplyDelete
  3. I remember Plus ONE! I used to like that band *a lot*. ;) Once while I was at a theme park they were playing and I saw them but only for a few moments since I wasn't actually able to listen to the entire show.

    I must confess: I am still of the "crushing" age, and I have a *huge* crush on Shia LaBeouf. ;) :)

    ReplyDelete
  4. Ahhh! NSYNC and Backstreet Boys! I went nuts over them both!

    You look absolutely gorgeous! I wish I could pull off colored tights like you! :)

    ReplyDelete
  5. Ha ha, I was a HUGE fan of Plus ONE, too!! I haven't heard that name in a long time. Thanks for the reminder!

    ReplyDelete
  6. my sweet dad took me to a NKOTB concert when i was in elementary school. he made me put cotton balls in my ears and took the binoculars away from me when donnie came out wearing a shirt that said "drugs suck!"

    :)

    anna

    the hummingbird haps

    ReplyDelete
  7. Hmm . . I am RACKING my brain trying to remember who I had a crush on. I can tell you that I have a crush on Mr. Shue on Glee and Mr. Fitz on Pretty Little Liars . . . I have a thing for teachers. :)
    <3 leigh
    veryloveleigh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. NSYNC, 98 degrees! I still think the boyband songs are the best!

    ReplyDelete
  9. how fun!! I loved the New Kids on the Block!

    ReplyDelete
  10. Love those tights, they go perfect with your outfit! Haha, she really does like him.. doesn't she? Haha! I so remember Plus ONE! :]

    xo.

    ReplyDelete
  11. Haha, Backstreet Boys and 98 Degrees! Ooh, and Jonathan Taylor Thomas...embarrassing. ;)

    ReplyDelete
  12. I had a major thing for JC Chasez of *N SYNC back in the day. Now I'm more of a Justin Timberlake fan, hehe.

    ReplyDelete
  13. i definitely had the backstreet boys and jesse mccartney thing going for me back in the day. and a short burst of jo bro, when they first became popular. it was a very short jaunt.

    ReplyDelete
  14. ohh yess i very well did! 98 degrees was my absolute favorite for some odd reason (can we say obsessed?!?) but i also loved 'NSYNC. aaaaand i happened to see Plus ONE in concert - hah! i had totally forgotten about them!!

    ReplyDelete
  15. HAHAHA cant believe someone would actually comment on that because of your tights!! I too not at all bieber fans, but I do remember those days when boybands are famous, I was so in love with backstreet boys!!! anyway loving the whole outfit, but totally not bieber for me lol
    <3
    http://reserveradefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I crushed on NKOTB, BSB, *NSYNC and O-Town. I'm hoping the last two bands mentioned make a comeback.

    ReplyDelete
  17. I love, love! those purple tights!!! I have tights in almost all the colors of the rainbow, but i am too afraid to show them off! Thanks for the inspiration!

    *Conny


    www.atablespoonoflife.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ahh I used to be such a fangirl for *Nsync and O-Town back in the day! Btw, did you hear O-Town is doing a reunion tour? But without Ashley Parker Angel (he was my fav, lol!)

    -Ashley
    http://breakfastatsaks.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. haha TOO funny. my big crush was leonardo dicaprio, i was smitten after titanic and i dont think i have ever fully recovered :) xoxo jcd
    http://cornflakedreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. They recently added a 90's music station on the radio in my area. Even now when I hear the Backstreet Boys come on I swoon. Swoon and Sing!!!

    ReplyDelete
  21. oh yeah! Mine were N*SYNC and S Club 7 (I know that's not a boy band.. but it is definitely one of those bands you don't really advertise liking but whenever it comes on you start singing along to every word.. )

    xoxo,
    Sarah
    murdockmemoirs.blogspot.com
    Peacefully Hooked

    ReplyDelete
  22. Man, I loooved Lance Bass and thought he was the cutest one of all of them. Too bad he turned out to not like women very much. Shattered many childhood fantasies...

    ReplyDelete
  23. this outfit is fab with the purple tights and the ruffle booties. xo

    ReplyDelete
  24. oh my gosh! i had totally forgotten about Plus One!! your love was written on my heart!!!
    i also loved 98 degrees and i'm sad to say i had a HUGE crush on nick lachey before his jessica simpson/newlyweds days...

    ReplyDelete
  25. This might be my favorite outfit of yours ever. Love it!

    ReplyDelete
  26. I still have a crush on Marky Mark. Does he count? I mean, he was in a boy band for a few weeks. ;)

    *kate

    ReplyDelete
  27. You are so cute!!
    I don't think I ever had a crush on someone from a boyband. I did LOVE Chachi, from Happy Days and Cory Haim, Cory Feldman and Charlie Sheen. Yep. :)
    Have a wonderful day love!!
    xo

    ReplyDelete
  28. i don't get the justin bieber thing. maybe it's because in europe, where no one really cares about him. i asked my 7th grade students the other day, "which american singers do you like? justin bieber?" and i was answered by a chorus of boos. what the heck, germany!?

    ReplyDelete
  29. haha! how funny! Did she watch Extreme Home Makeover last night?! She would have had the fever then too.

    ReplyDelete
  30. Okay. I admit it. I'm STILL in love with the Backstreet Boys--and I get to see them with NKOTB this summer! Long live the boybands!

    ReplyDelete
  31. LOVE your tights. i got some purple tights for christmas and i am still too nervous to wear them but you have inspired me!!

    ReplyDelete
  32. haha I was in love with the backstreet boys. Not so much with N*Sync even though now Justin Timberlake is quite attractive! I was also in love with Leo DiCaprio and Erik VonDetton.

    I loveee embarrassing old crushes!

    ReplyDelete
  33. you are so so so beautiful and so photogenic! I wish I could take awesome pics like you. Love the outfit! ;) xo.

    ReplyDelete
  34. ahh! Bieber!
    i love boy bands.... such a guilty pleasure. lol!
    love your purple tights, and your vest <3 I have one too! Meow!

    ReplyDelete
  35. You are too funny lady! Love the vest!

    ReplyDelete
  36. Apparently I am not hip because I didnt know purple tights were associated with bieber. Who knew. But I also have a love affair with purple tights. You are a good big sister there is going to be a lot of craziness in that movie theater. LOL. Good luck.

    ReplyDelete
  37. When I see purple tights Bieber is that last thing I think of. Yuck! Haha, my sister too is in that phase and now that you mention Plus One I can see how crazy I was at her age too!
    Brooke, www.snowingLove-bd.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. always such a sweet smile! for me...Michael Jackson! that totally gives away my age! haha!

    ReplyDelete
  39. Adorable outfit. I love the tights + those ruffled shoes are totally adorable. Haha, to the bieber fever comment. As for boy band crushes? Oh my goodness. I didn't have one. Although, I do remember a few cutie actors that I had a crush on. xx veronika

    ReplyDelete
  40. hehehe your sisters funny!
    I don't remember ever having a boyband crush. I do remember all of my friends loving Hanson when we were like 9-10 and I was all *spew* haha

    ReplyDelete
  41. those shoes are so so so cute! and i think i just might hop on a plane right now and visit you! looks cozy there :)

    ReplyDelete

aw, shucks! thanks for reading and leaving me some LOVE. you (yes, YOU!) seriously rock my face off.

please, leave me your email address if you have a question that you would like me to answer!